Реферат - Графіті (настінні написи або малюнки) як компенсаторне комунікативну поведінку

1.doc (1 стор.)
Оригінал


РЕФЕРАТ


«Графіті (настінні написи або малюнки) як компенсаторне комунікативну поведінку»


Зміст





  1. Все про графіті

  1. Історія графіті ......................................................................... 4



  2. П'ять «пальців» графіті .............................................................. 9









  1. Список літератури .......................................................................... 17

Додаток


Вступ

Кожна людина займається у своєму житті творчістю, коли намагається не просто виконати механічно свою роботу, але й внести в неї щось від себе, в чомусь її удосконалити. Скрізь, де мета діяльності народжується з глибини людського духу, має місце творчість. Скрізь, де людина працює з любов'ю, смаком і натхненням, він стає майстром.

Можна скільки завгодно перебирати знання, отримані в школі і вичитані з книжок, нічого нового не створиш. Потрібно самому змінитися. Потрібно стати здатним до творчості, навчитися весь час дивуватися світу, весь час бачити таємниці й проблеми там, де інший нічого подібного не побачить. Творчість - це спосіб життя.

Протягом багатьох століть безіменні автори виливали на стінах душу, визнавалися у вічній любові дамі серця і кляли останніми словами неугодних правителів. Інший раз графіті ставало джерелом натхнення. Слово «рок», написане по-грецьки на стіні Собору Паризької Богоматері, сподвигло Віктора Гюго на написання знаменитого роману «Собор Паризької Богоматері».

Мистецтво графіті XX в. розвивалося з найпростіших написів, стилізованих «автографів» або авторських логотипів, які «важка» молодь писала, щоб залишити свій слід.

Що чекає графіті в новому новому XXI столітті?

Творчість графіті все більше привертає увагу сучасних художників, дизайнерів, архітекторів, прагнучих звільнитися від умовностей і традицій. Адже це не тільки одне із самих унікальних урбаністичних напрямів в хіп-хоп культурі; це, насамперед, мистецтво, з багатим минулим і майбутнім.


Історія графіті

Прийнято думати, що граффіті з'явилися на світло в Нью-Йорку кінця 60-х, коли тинейджер на ім'я Деметрівс вперше почав виводити свій творчий псевдонім TAKI і номер своєї вулиці 183 на стінах і станціях підземки по всьому Манхеттену. Незабаром інші тінейджери запримітили TAKI і стали малювати власні імена. Ранні "райтери" не дбали про те зрозуміють їх каракулі вуличні роззяви. Проте, з появою сотень "голодних" письменників, читаність окремого наскального хіта стала набувати особливу важливість і все з однією єдиною метою - привернути увагу перехожих. На цьому етапі стиль письма і вибір місця також відігравали помітну роль. Кожному хотілося виділиться із загальної маси і отримати визнання собі подібних.

Але по-справжньому боротьба розгорнулася, коли письменники відкрили для себе підземку Нью-Йорка. Місце було що треба - розмальовані хитрими буквосплетеніямі, склади мчали туди-сюди, несучи чиїсь імена. Фарба графіті поступово стала "просочуватися" всередину вагонів. Тепер уже вибір локацій поступається у важливості та першорядності самому листа. Адже спочатку все буковки будувалися рівно в ряд і читалися слегкостью. З появою ж радикальних стилів мають важко каракулі привертали все більше уваги.

А ось стиль письма, як спосіб дізнатися, хто це зробив, вичерпав себе. І письменники кинулися приручати колір і розмір. Хтось Stey і дехто ще стали виписувати свої імена на зовнішності поїздів тонкими витягнутими білими літерами. І - що робило їх несхожими - на всю довжину і ширину вагона. Відкриття товстих ковпачків призвело до створення справжніх шедеврів. Так хлопець, СуперКул зауважив, що заміна вузеньких ковпачків спреющіх балонів на пузаті дозволять йому "накривати" більше поверхні широкими розмашистими "мазками". І ось, значить, цей Супер з балоном жовтого і рожевого і феткепом на кінці вступив на територію парку рухомих складів і виписав свій нейм. Вийшли жирні рожеві буковки в рожевому облямівці. Робота була так собі, але в той же самий час це був самий кольоровий і виразний шматок у світі графіті, створений в рамках "субвей систеиой". А письменник фрази з Бронкса був першим, хто розвинув успіх СуперКула і допоміг дизайну вирости в буквах і сформуватися остаточно. Колір і виділення буковок тепер стали акуратними, і стилі письменника з Бронкса отримав назву бабло. Наступна революція в стилі сталася, коли Пістол - вже Бруклінський майстер - вперше намалював 3D. Робота складалася з самого імені в червоно-білому з блакитною окантовкою, що давало тривимірне настрій. Письменники з усього Нью-Йорка стікалися, щоб оцінити це. Місто марив повторенням подвигу, але й думати не смів про спроможності виконання задуманого. Але час опісля люди добилися свого, кожен робив 3D зі своїми штрихами - почалися "стильові війни". Як тільки культура заявила про себе в повний голос, був знятий документальний фільм "Cтиль", написані книги. Багато молодих людей стали вивергати свої псевдоніми на вулицях своїх міст. Хтось спрей через моди і популярності, але ще більше тінів підійшли до цього серйозно. Скоро мода пройшла, і залишилися ті, хто реально рухав культуру графіті багато-багато років. Як не прикро, але ми вже змирилися з тим, що в Росію, все приходить із запізненням, та ж ситуація і з графіті, коли в Америці і Європі (хто їздив, той бачив розбомблені стіни), після бурхливих бомбардувань, граффіті почало приймати цивілізований оборот, в Росії воно тільки зароджувалося. І не дивно те, що все це було (і багато в чому залишається) нелегально, ви можете собі уявити що б зробили з людиною розписувати, автобус - в доперебудовні часи? У Росії графіті потрапило в кінці 80-х років, але лише через більш 10 років, заповнила уми різно тиняються мас і, перехлеснув через край, вилилася в досі небаченим химерним візерунком на сірі вулиці. Пройшли часи, коли практично про кожен новий малюнку можна було дізнатися від самих авторів задовго до його появи. Сьогодні можна просто гуляти по вулицях і весь час зустрічати все нові і нові роботи. Треба визнати: графіті в Росії перестало бути забавою небагатьох. Прийшов час наглухо заспреенних кварталів, зухвалих нальотів - бомбінгом, ерейзов, війни стін і підліткових "гангстерських" розбирань .. На даний момент, в Росії існує близько 100 команд, добре займаються графіті (з них близько 70 в Москві та Пітері). Назвемо декілька, на наш погляд, найвідоміших команд: Moby Crew, BFG Team, Uptown Moscow Crew, Depict Crew, SPP Crew, STC і GZ Crew.


Стилі

Стиль Бабл (Bubble). У перекладі з англійської слово означає «бульбашка». Слово і відображає стиль малювання. Всі букви округлялися, ставали схожими один на одного і виходили як би дутими, схожими на пухирі, готові ось-ось розірватися або лопнути під натиском «вмісту». Найчастіше використовувалося мало квітів, в основному два або три (контрастні, наприклад: чорний і білий, чорний і срібний і т.д.). Спочатку наноситься контур букв, наприклад, чорним, а потім вони повністю зафарбовуються зсередини, наприклад, білим. Цей стиль досить легкий, займає дуже мало часу (буквально від 10 сек) і тому найчастіше використовується для нелегального і швидкого малювання в жвавих місцях (видних стінах, поїздах, метро і т.д.), в загальному, тоді, коли треба зробити все дуже швидко і досить якісно. Розміри його можуть бути від півметра в довжину і висоту, до десятків метрів (!) Найчастіше цей стиль використовується для бомбінга (bombing).

Бомбінг - щось на зразок теганія, тільки вже великих розмірів і з використанням більш одного кольору фарби (хоча бувають і однокольорові). Бомбінг використовується найчастіше там, де «складне» місце, тобто туди важко дістатися, складно намалювати, але його бачать дуже багато людей. Бомбінг це один з різновидів графіті поряд з теганіем і, власне, самим малюванням.

«Дикий» стиль (Wild Stile). Назва також відображає суть стилю. Хтось округляв букви, а хтось навпаки старався їх якомога більше «зламати», загнути і остаточно заплутати. Цей стиль відрізняється, перш за все, не читаністю букв слова. Вони настільки заплутані, що іноді навіть люди, що розбираються в графіті і малюють його не здатні розібрати, що ж написано на стіні, не кажучи вже про простих людей. І тільки ті, хто самі малюють в такому стилі, без особливих зусиль зможуть прочитати текст малюнка. Це відбувається, насамперед, завдяки тому, що до букв графітник додає додаткові елементи, які збивають очей. Ці елементи або відходять в різні боки від букв в довільному напрямку і послідовності, ще й переплітаючись між собою, або відходять до інших буквах, з'єднуючи їх як би в одну. Тому й складно зрозуміти, що написано, адже не видно, де закінчується одна літера та де починається наступна. Так само використовуються різні стрілки, кола й інші фігури, які не відносяться до букв, але додають загальний вигляд малюнка і роблять його нечитабельним. Так само нечитабельним його часто робить розфарбування. Зазвичай використовується дуже багато різних кольорів і відтінків, як поєднуються між собою, так і немає. Іноді це призводить до того, що в очах починають змішуватися всі лінії і перестаєш розрізняти взагалі будь-які елементи малюнка. Але так цей стиль і замислювався, що б було все красиво, яскраво і не зрозуміло, що б люди звертали увагу, намагаючись розібрати хоч що-небудь, і в кінці своїх праць вирішували для себе, що це просто «кольорові лінії». Сам стиль досить складний у виконанні і займає багато часу. Важко намалювати прямі і чіткі лінії, розфарбувати все це і ніде не помилитися. Та й придумати теж досить складно. Вайлд стайл малюється найчастіше в спокійній обстановці, в тихому місці, де ніхто тебе не турбує і ти повністю присвячений малюнку. Розмір малюнка - приблизно від 1,5 до 10 метрів в довжину (бувають, звичайно, і більше) і від 0,5 до 2 метрів у висоту. Кольори - від 3-4 до ... Існує безліч різновидів цього стилю.

Стиль дайме (Daim style) або 3D-стиль. Цей стиль придуманий відносно не давно, вже в 90-ті роки. Придумав його чоловік на ім'я Дайм, на честь якого і був названий стиль. Дайм родом з Німеччини, малює по всьому світу вже більше 15 років. Входить в одну з найвідоміших на сьогоднішній день команд FX Cru. Цей стиль відрізняється повним, абсолютним об'ємом літер. Всі букви як би тривимірні! Здається, що їх можна взяти в руки, помацати кожну з їх граней, провести рукою по кожному кутку, перевернути і подивитися на неї збоку, ззаду, розрізати і побачити зрізану грань поверхні. Цей стиль по праву вважається найскладнішим з усіх у графіті. Придумати його дуже складно. Треба володіти неординарною фантазією і неабияким мисленням, що б намалювати слово в обсязі. При цьому треба щоб всі букви поєднувалися один з одним, і було досить-таки зрозуміло, що написано. Далеко не кожен може це зробити, і тому далеко не кожен графітник здатний, хоч і малює в цьому стилі. Для цього потрібні довгі роки тренувань, просто так це не вийде. Ну і до того ж необхідний талант. Талант необхідний у будь-якій справі, але тут особливо. Так як, якщо не буде таланту, дару, то малювати в цьому стилі навряд чи вийде. Цей стиль найчастіше малюють легально, тобто або на замовлення, або з дозволу власника стіни. Він дуже складний у виконанні, в техніці, тому для нього потрібно багато фарби, багато часу, гарна стіна і хороша, тиха обстановка. Часто цим стилем оформляють різні клуби, роблять рекламу різних товарах і т.д. З усіх стилів цей виглядає найкраще і залишає найбільше враження. Але це тільки якщо він добре, якісно і грамотно намальований. Розміри малюнків - від квадратних дм, до 10 метрів в довжину і 3-5 у висоту (буває більше). Використовується різна кількість кольорів (від 4-5 і більше), що поєднуються один з одним, найчастіше яскравих і виділяються на тлі стіни. Так само часто розфарбовують, надаючи словами як би металевий вигляд, тобто схоже, що текст не намальований фарбою, а зроблений з одного Целікова шматка металу. Часто використовується «гра світла і тіні». Існують ще деякі різновиди шрифтів, але головних виділяють таки три.

Графіті розвивалося, якість малюнків ставало все краще і краще, з'являлися нові стилі, тенденції, була навіть своєрідна мода. Поступово графітчики до слів (шрифтів) починали додавати ще й якісь зображення, картинки. Це були різні люди, вигадані персонажі, тварини і т.д. Їм додавалися емоції, рухи, з їх губ долинали якісь фрази. Часто використовуваним прийомом було зображення особи людини з напіввідкритим ротом, з якого як раз і виносилося слово, написане поруч, тобто сам шрифт. З часом графітчики почали малювати просто зображення, без малювання шрифту. Малювалося просто велике обличчя людини, або його контур, або кумедна карикатура. Веселе або сумне воно було, зле або смішне, забавне або сердите - це було вже неважливо. Такий напрям графіті отримало назву керекс (characts), від англ. слова character - персонаж, характер і т.д. В принципі, цей стиль не так складний, як Вайлд стайл або Дайм стайл, але так само вимагає деякого тренування і таланту. Також для гарного керека необхідно велика кількість фарби і кольорів. Тоді він виходить дуже красивим і "живим". Складніше всього малювати справжніх людей, так як досить важко аерозольним балоном виконати в точності всі лінії особи та передати емоції конкретної людини. Та й колір шкіри, колір обличчя і волосся не так вже просто підібрати. Великі і красиві керекі малюються найчастіше на замовлення. Не дуже великі і забавні - для власного задоволення. Але в будь-якому випадку для цього потрібно час, зручне місце і багато фарби. Не дуже багато малюють керекі, ті, хто їх малює, як правило, практично (або зовсім) не малюють шрифти і навпаки, ті, хто малюють шрифти дуже мало (або взагалі) не малюють керекі. Розміри - від квадратного метра, до трьох у довжину і стільки ж у висоту. Кольори - не менше 5-7. Бажана також гарна, рівна і якісна поверхня.


П'ять «пальців» графіті

Графіті - проста і зрозуміла штука, мабуть, як п'ять пальців на руці, треба просто уважно подивитися на них. Спробуємо розібратися.

Ось декілька речей, які ти повинен зробити, для того щоб домогтися чогось у графіті. Спочатку дізнайся історію - допоможе розібратися: знаючи процес розвитку, буде легше вникнути в суть справи. Друге - дізнайся правила гри: граючи не за правилами, ти ризикуєш бути виключеним з гри. Третє - працюй добре над тим, щоб бути молодцем. Четверте - невдахи люблять поговорити, і їм потрібні слухачі - не піддавайся на провокації, займайся справою, краще помалювати будинку, чим потрещал про погоду весь вечір де-небудь на вулиці. П'яте - ти молодець і - ні. Тримай свої мізки в розумному стані, пам'ятай: зазнаватися завжди ще дуже рано, задоволений собою - попрацюй ще і будеш задоволений ще більше!

Це п'ять пальців на твоїй лівій руці, вивчи і повправлятися їх гарненько, незабаром ти зможеш нормально використовувати їх в справі!

У тебе на твоїй правій руці теж п'ять пальців, читай уважно і закладай їх по порядку ...

Один - історія. Цим займалися як печерні люди, так і римляни і єгиптяни. Те ж саме робили індіанці, греки і американці. Графіті з'явилося у нью-йоркському метро через рік, як воно було побудоване. І на Місяці також є графіті. Якщо графіті - це вандалізм, і вандалізм - це графіті, тоді людина позначив далекий космос сміттям. Всі ці факти показують, що ти маєш абсолютно нормальне бажання увічнити своє ім'я в нашому світі.

Другий - правила.

1. Ти - ніщо до наступного пункту.

2. Буде потрібно багато часу, перед тим, як ти тільки визнаєш своє існування, і ще більше, - перед тим, як ми посміємо поглянути на ці карлючки, які ти називаєш своїм ім'ям. Щоб прискорити процес твого ухвалення в граффіті, ти можеш: (А) - вибрати розумне ім'я, яке визначає норму нехитрого сленгу. Будь виборців! (В) - використовуй фарбу, отримуй знання про насадки, вивчай стилі написання при будь-якій можливості, з кожним разом пиши своє ім'я все в більших розмірах, віриш, 3х6 м - це далеко не все. Не використовуй тонких маркерів і не піддавайся бажанням писати на грязі.

3. Ревнощі - це хвороба для слабких.

4. Твоє серце є твоїм найбільшим володінням, не дозволяй кому-небудь відібрати його у тебе.

5. Чи не розписуй будинку, що представляють культурну цінність, і взагалі, не малюй на житлових будинках - не нав'язуй людям свій світогляд, не пиши на іменах інших райтерів, тим більше на чужих роботах, на надгробках: розпис меморіальних стін і машин - це смерть! Ті, хто пише на чужих роботах, заслуговують презирства. Єдине, чого вони в підсумку домагаються, - це як мінімум величезного обурення і бажання покарання господарями робіт, зі всіма витікаючими наслідками. Окремий і важковиліковний випадок - це псування робіт, тут мораль взагалі безсила: мало того, що живуть в повній бруду, так намагаються залити їй все навколо. Результат - презирство НАЗАВЖДИ.
Третій - розробка стилю. Закладай палець і читай далі! На цій стадії ти можеш передирати все, що ти захочеш, без всяких запарити. Все, що скажуть твої старші, - ги, яка краса! Коротше, переймай хороші прийоми, колірні поєднання і букви в цілому, старайся відобразити це якомога акуратніше і спочатку на папері. Ніколи не турбуйся, що це тебе зобов'язує, що ти стаєш повинен - ​​спочатку всі діють за стандартами.

Однак стиль - це ще не все. Це розуміння, чому перехід і поєднання букв, яке ти малював, пливе і ритмічно переплітається. І чому кольори, якими ти намалював, так чудово виглядають і передають настрій, який ти хотів відобразити на стіні. Стиль - це процес, який веде до зворушливому результату. Одного разу ти зрозумієш, що ти можеш винаходити нові форми букв для самоствердження.

Четвертий - закон. Ти повинен запам'ятати, що патруль небайдужий до граффіті, їх робота вимагає вважати тебе злодієм в залежності від того, скільки ти зробив. А коли ти разрісуешь досить стін, вони обов'язково захочуть з тобою зустрітися. Забезпечуй собі максимально безпечне проведення робіт настільки, наскільки це можливо. Якщо ви все-таки попалися, то знай, що ви скоїли адміністративне правопорушення за ст. 143 частина1 (щось типу перефарбовування фасадів будівель) Кодексу про адміністративні правопорушення РФ. Запам'ятай, якщо тебе не бачили, як ти це робиш, то практично можна завести справи без твого власного визнання.

П'ятий - твоє я. Немає нічого страшного в усвідомленні того, що ти ніщо, і поки ти насправді ніщо. І коли ти приходиш до цього висновку, то стаєш на грань занепаду. Не дивися вниз і не думай, що переоцінка свого я допоможе тобі подолати обрив - T-KID райтер, який малює класні роботи впродовж 20 років, до цих пір самовдосконалюється. Зрештою, графіті - це свобода, воно вражає дівчат і є героїчним для тих, хто веде нудне життя. Воно подарує тобі мільйони історій, для того щоб розповісти їх своїм нудним, похмурим знайомим. Воно безсмертне, більше, ніж життя, і, врешті-решт, це ліки для сірих, нудних підворіть. Так продовжуй діяти, почастіше розминай свої пальці, і СЛАВА І УСПІХ ЧЕКАЮТЬ ТЕБЕ!


Техніка

1. Спочатку малюється ескіз, скетч (sketch), як би ескіз, макет твого малюнка. Це - один з головних складових вдалої роботи. На скетчі все повинно бути виконано акуратно і чисто, розбірливо, щоб, коли ти прийшов на стіну, проблем уже ніяких не залишалося, і у тебе не було проблем, пов'язаних з нерозумінням власного скетчу (де яка лінія).
2. Потім ти виходиш шукати місце для майбутньої роботи. Місце, як я вже говорив раніше, відіграє дуже важливу роль і його потрібно вибирати в залежності від того, що ти зібрався малювати. Також треба подивитися на якість самої стіни, так як від цього залежить майже половина успіху роботи. Стіна повинна бути гладкою, не пористої (не вбирати фарбу), але і не глянсової (фарба не повинна стікати по ній). Варто спочатку зробити пару пробних штрихів, після чого, переконавшись в хорошій якості стіни, починати малювати.
3. Після того, як ти знайшов місце, і, попередньо купивши балони з фарбою, готовий до справи, перш ніж почати малювати треба підготувати стіну. Можна зафарбувати її повністю яким-небудь одним кольором або зробити фон. Фон малюнка має велике значення. Якщо це великий і красивий малюнок, то він буде ще краще виглядати з фоном, хоча фон робити не обов'язково. Можна також загрунтувати стіну (якщо фарба тече). Тепер стіна повністю тебе влаштовує, і ти готовий малювати.

4. Спочатку потрібно намалювати ескіз роботи на стіні. Потрібно розмітити його основні елементи, намалювати контури, зразкові обриси літер. Краще це робити блідим кольором, щоб потім легше було виправити. Потім відійти на пару метрів, подивитися, як це все виглядає, чи все вийшло, що було задумано, порівняти зі скетчем, виправити щось, якщо це необхідно. Якщо все влаштовує, то тепер розподіли кольору, прикинь, чи вистачить балонів і починай малювати.

5. Всі лінії проводь акуратно і плавно, не смикай рукою, але роби це досить швидко, інакше фарба потече. Закрась спочатку букви кольором, розфарбуй весь малюнок, потім вже обводить його контури однією лінією. Бажано, щоб на прямих і дугах не було розривів, тобто лінії малювалися одним рухом, не відриваючи руки. Коли все намальовано, відійди трохи назад, подивися, що вийшло, підправ, де це потрібно і все. Робота закінчена. Не забудь підписати ім'я, ну і ще пару якихось слів. Така техніка нанесення великих малюнків.

Для бомбінга і маленьких робіт техніка дещо інша. Деякі пункти там не потрібні. Техніка досить умовна, так як зовсім не обов'язково готувати стіну, якщо вона отже підходить, не обов'язково робити ескіз на стіні, можна відразу почати малювати і т.д. Навіть скетч не обов'язково малювати. Багато хто не малюють скетчів, а йдуть малювати фристайлом (freestyle). Просто коли знаходиш стіну, починаєш або малювати вже з'явилася в твоїй голові ідею, або вигадуєш ідею і малюнок на місці, або просто починаєш малювати. При останньому варіанті не завжди виходить те, що хотілося б. Але є люди, які взагалі не малюють скетчів, і відмінно малюють на стінах. Але для цього теж потрібен деякий талант і практика


Поради

Якщо ніде купити або просто немає грошей на них, то можна малювати звичайними кольоровими крейдою. Коли малюєте крейдою розтирайте малюнок пальцями або целофановими пакетами щоб затратити менше крейди і щоб було менше не зафарбованих дірок.

Коли бомба краще надіти рукавички - фарба все одно потрапить тобі на руки, а від них вона дуже важко відмивається.

Для балонів можна використовувати смешатель фарб з метою отримання нових кольорів при відсутності в магазині потрібної фарби.

Не варто купувати дешеві балони, якість вашого малюнка буде поганим.
Перед тим як, йти до стіни точно вирішите що саме ви хочете намалювати. Стіна не терпить імпровізацій, це не папір.

Фарба - основний інструмент граффитиста. Найпопулярнішою фарбою вуличного художника була і залишається аерозольна нітроемаль, яку можна придбати в господарському або на авторинку.

Треба зауважити, що балони дуже залежні від навколишнього середовища, і їх краще використовувати при температурі не нижче 0. Взимку ж балони поводяться досить капризно, та й руки можуть запросто примерзнути. Найкраще спрей в теплу і безвітряну погоду. А якщо все-таки є вітерець, краще малювати "по ньому", що б його пориви фарбу на тебе ж не відносили.

Перед вживанням балон необхідно як слід струсити, щоб фарба змішалася з розчинником інакше він і буде виходити, а фарба залишиться в балоні і засохне.

Повністю фарба виходить тільки з вертикаль спрямованого балона. Якщо ви малюєте в перший раз - розпочніть із тега (виведена одним балоном підпис автора). Це повинна бути цілісна й стильна підпис - зразок нашого індивідуального стайл.
Перед великою роботою накидайте скейтч. Це дозволить не піклуватися над реальним втіленням ваших ідей близько стіни. Часто не заважає попередньо зробити розмітку стіни маркером, дрібному або фарбою.

Якщо ви малюєте без спеціальних насадок, то товщину лінії можна задавати відстанню між стіною і балоном. Коли підносиш ближче лінія тонше, відводиш далі - ширше. Вести близько і швидко - лінія тонка розсіяна, повільніше - колір гущі. Балон потрібно тримати впевнено. Якщо спрей занадто довго в одній точці - фарба потече.

Не допускайте потьоків і грязі - це ознака низької якості роботи. Після чадного спреенія не забудьте все прибрати за собою. Робити це слід не тільки з міркувань культури, але і з елементарною обережності - на дні будь-якого балона завжди знайдеться небагато фарби, яка в "брудних" руках може сильно попсувати вашу ж роботу.


Словник
Bomb (або throw-up) - швидкий малюнок, як правило робиться в "bubble letters" і відображає назву crew або самого writer "а. Вимальовується фарбою, часто використовується 1-2 (іноді 3) кольору. Найпоширеніші - чорний / срібний ( білий) і жовтий / червоний.
Crew - кілька (а часом і дуже навіть багато) writer "ов, об'єднаних в одну команду.
Writer - власне той, хто малює графіті (taggers - ті, хто тільки ставить tag "і і не малює pieces і не кидає бомби і іноді не зараховується до лав writer" ов. Але якщо брати по-великому, то все це - графіті) .

Tag - це підпис writer "а. Пишеться або фарбою, або маркером. Один колір, неважливо який, але, як правило, це чорний або білий, якщо використовується mean streak (незмивний білий маркер).

Piece - від masterpiece. Малюнок, який відображає стиль, вміння, і, власне, зухвалість writer "а. Вимальовується фарбою, використовується стільки квітів, скільки забажає малює.
Burner - особливо яскравий і видатний piece (як з підбору кольорів, так і за розмірами).
Taggers - ті, хто займається тільки простановки tag "ов. Народ непросвященний часто називає так усіх writer" ов, що не зовсім акуратно.

Cap - насадка на балон. Існують різні насадки, що дозволяють регулювати товщину лінії. В основному всі caps діляться на male та female. Male - ті, у яких є штир, який, власне, і засовували в балон, female - ті, які одягаються на штир самого балона. Male і female діляться на fat caps і skinny caps. Fat дають товсту лінію, іноді до 10 см шириною, а skinny - тонку, деякі - завтовшки 0,5 см.
To tag (go taggin ") - проставляти свій розпис.

To bomb - бомбити. Кидати throw-up на стіни, поїзди і т. д.

To piece - малювати шматок (piece).

To kil - конкретно замалювати стіну, вагон ... (Напр., "Yo, I went bombin" with this cat tha other night. He killed tha whole car ... ")

Yard, train yard - депо. Спочатку малося на увазі депо для потягів підземки. Зараз все більше writer "ов перебирається на товарні потяги - freights, і, соответсятвенно, тепер відстійники для товарняків називають yard або freight yard.

Whole car - шматок або throw-up на весь вагон. Side-to-side - шматок, який тягнеться або повторюється через всю довжину вагона. Top-to-bottom - шматок, намальований у всю висоту вагона. Top-to-bottom side-to-side - те ж, що і whole car.

Outline - окантовка букв, тіні і т. д.

Filling - замальовка всередині outlines (не включаючи деталей).

Wildstyle - стиль написання букв, в якому все зведено на переплетенні, перетині і ламаних лініях, що робить деякі шматки, виконані в wildstyle, практично нечитабельним.
Bubble letter - один з найперших і старих стилів в графіті. Стиль написання букв, де головне - м'якість і об'ємність форм. В основному використовується для throw-ups (дивися bombing).
Daim style - стиль, розроблений writer "ом. DAIM. Стиль букв в 3D, малюється без outline, основний акцент ставиться на тіні. У Росії бачив роботи в такому стилі поки тільки у FILL" а.
Dope, sick, ill, cold, off tha hook, tha shit - звичайні хіп-хоп еквіваленти словами "cool", "really nice" і т. д.

To get up - йти на bombing, piecing. Сам процес активності writer "а. (Напр." yeah ... we used to get up in that yard a lot back in a day ... ").

Blackbook, piecebook, sketchbook - блокнот, зошит і т. д., в якій writer робить свої sketch "і. Sketch" і можуть після цього бути переведені на стіну або вагон, або ж можуть залишитися тільки в blackbook "е.

Sketch - начерк, ескіз. Може бути як чорно-білим, так і розфарбованим.
Toy - 1) недосвідчена людина в графіті, жовторотиків; 2) людина, яка в графіті не через любов до мистецтва, а з інших причин. Це призводить або до biting "у, або до небажання постійно вдосконалюватися. Такі люде не удостоюються нічого, крім презирства і ненависті з боку writer" ов. Примітка: всі writer "и колись були toy" ами, описаними в першому випадку і все bite "або, але після того, як був придбаний якийсь досвід, бажання саморозвиватися і створити свій стиль перетворювали toy" а в writer "а .

To bite - копіювати чийсь стиль.

To buff - зафарбовувати шматки. Найчастіше це робиться міською владою, працівниками yard "ов, командами" анти-графіті "або ж двірниками.

To cross out - накласти шматок поверх шматка іншого writer "а. Вважається актом неповаги і, як правило, викликає beef між цими writer" ами або навіть цілими crew.






Висновок


У своєму рефераті я не став описувати важку і небезпечну дорогу графіті від наскального живопису до наших днів, але ж розповідь була б цікавим, він торкнувся б і Давній Єгипет, і Грецію, і Римську Імперію ...

Графіті як форма міського андеграунду народилася в місті NY в середині 60-х. З'явившись якось, швидко заполонила собою все місто. Потім з'явилися різні варіації на ту ж тему, а потім поступово виробилися основні стилі, прийоми, закони жанру. Народилися справжні майстри своєї справи, що вражають яскравістю та емоційністю своїх робіт. Але до того часу NY, як і більшість великих і не дуже міст Америки, вже загруз у фарбі невмілих райтерів з міських банд, які через брак таланту вважали за краще брати кількістю, а не якістю.

До того ж, вони забували ще й про те, що графіті за своєю яскравістю і броскостью несе прихований сенс, заявляє про філософію андеграунду, релігії вулиці і дусі братерства.

І ось тепер Росія стала на шлях західних піонерів. На міських стінах з'являються вмілі і не дуже написи початківців райтерів, з усіх боків на них дивиться реклама графіті-шкіл, заклично ваблять запрошення взяти участь у численних конкурсах. Весело виблискують борту поїздів, оздоблених всіма кольорами веселки, а глибокодумні теги віщають зі стін практично будь-якого будинку.


СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ


  1. Константинова с.с. Техніка образотворчого мистецтва. Конспект лекцій. - Ростов н / Д: Фенікс, 2004. - 176с. (Серія «Сесія без депресії».)

  2. Тен І. Філософія мистецтва. М., 1996.

  3. http:// artgraffity. narod.ry.
Навчальний матеріал
© uadoc.zavantag.com
При копіюванні вкажіть посилання.
звернутися до адміністрації